Naar hoofdinhoud Naar voettekst
  1. Home
  2. Klachtenprocedure

Klachtenprocedure Metgezel

Heb je een klacht?

Bijvoorbeeld over de manier waarop medewerkers van Metgezel met je gegevens omgaan, of over de dienstverlening? Dan kun je op deze manier een klacht indienen:

Eerste stap: richt je met je klacht bij voorkeur eerst tot de betrokken medewerker. Als je daarna nog ontevreden bent, neem dan per e-mail contact op met de programmamanager van Metgezel: info@jouwmetgezel.nl o.v.v. klacht.

De programmamanager laat je weten welke klachtenregeling er geldt. Dat is namelijk afhankelijk van de organisatie waar de medewerker voor werkt.

De programmamanager brengt je in contact met de organisatie waar de betrokken medewerker voor werkt. Daar dien je de klacht in. In de praktijk leidt dit meestal tot een gesprek met de manager of de directeur.

Tweede stap: blijf je na tussenkomst van de manager of directeur ontevreden? Dien je klacht dan zich schriftelijk in bij de onafhankelijke externe Klachtencommissie. De organisatie waar de medewerker voor werkt, moet hier bij aangesloten zijn. De manager van de betrokken medewerker kan je het beste informeren over deze procedure. Hij of zij geeft ook de contactgegevens van de onafhankelijk externe Klachtencommissie door.